Wypiszmy swoje ulubione filmy tego reżysera. Będzie to przy okazji ułatwienie dla osób, które nie widziały filmów Ozona.
Moje typy(Kolejnośc bez znaczenia):
1.8 Kobiet
2.Basen
3.Pod piaskiem
1. Sitcom
2. 8 kobiet
3. Basen
te trzy uważam za najlepsze i najciekawsze filmy Ozona,
godne uwagi jest jeszcze:
4. Spójrz na morze
5. Pod piaskiem
filmy "takie sobie" :
6. 5x2 pięć razy we dwoje
7. Angel
8. Krople wody na rozpalonych kamieniach
i te które do gustu totalnie mi nie przypadły to:
9. Czas, który pozostał
10. Zbrodniczy kochankowie
Natomiast z krótkometrażowych niewątpliwie najlepszy jest X 2000.
Z tych co widziałem najlepszym filmem Ozona jest według mnie (i to zdecydowanie) "Pod piaskiem". Później "Basen" i "Sitcom".
Chociaż w sumie - nie! Zapomniałem o "Czas, który pozostał" - na drugim miejscu. Film niedoceniony, moim zdaniem (czytałem wiele opinii, że pretensjonalny, ale się z tym nie zgadzam). A po "Pod piaskiem" kolejno:
5. "Zbrodniczy kochankowie";
6. "Krople wody na rozpalonych kamieniach";
7. "Sitcom";
8. "Basen";
9. "Ricky";
10. "Angel".
nie widziałam wszystkich filmów Ozona, ale moim faworytem jest jak na razie "Czas, który pozostał". Wysoko oceniam też 5x2, Basen i 8 kobiet.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Sitcom 7,67 3
2 8 kobiet 6,75 20
3 Spójrz na morze 7,00 4
4 Krople wody na rozpalonych kamieniach 7,00 3
5 Basen 6,56 25
6 Żona doskonała 5,80 5
7 Zbrodniczy kochankowie 5,67 3
8 Czas, który pozostał 5,75 8
9 Schronienie 5,50 4
10 5x2 pięć razy we dwoje 5,55 11
11 Ricky 3,67 3
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pod piaskiem (2000) 7,43 7
2 Spójrz na morze (1997) 7,20 5
3 8 kobiet (2002) 6,66 29
4 Sitcom (1998) 6,86 7
5 Krople wody na rozpalonych kamieniach (2000) 6,80 5
6 Basen (2003) 6,48 31
7 Czas, który pozostał (2005) 6,09 11
7 Żona doskonała (2010) 6,09 11
9 5x2 pięć razy we dwoje (2004) 5,93 15
10 Zbrodniczy kochankowie (1999) 5,60 5
11 Schronienie (2009) 5,56 9
12 Ricky (2009) 5,14 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 U niej w domu (2012) 6,97 36
2 8 kobiet (2002) 6,85 40
3 Sitcom (1998) 6,93 14
4 Pod piaskiem (2000) 6,86 14
5 Basen (2003) 6,61 44
6 Krople wody na rozpalonych kamieniach (2000) 6,67 12
7 Spójrz na morze (1997) 6,50 12
8 Czas, który pozostał (2005) 6,16 19
9 Zbrodniczy kochankowie (1999) 6,11 9
10 Młoda i piękna (2013) 5,97 29
11 5x2 pięć razy we dwoje (2004) 5,85 27
12 Schronienie (2009) 5,69 13
13 Żona doskonała (2010) 5,55 20
14 Angel (2007) 4,89 9
15 Ricky (2009) 4,73 15
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 U niej w domu (2012) 7,08 60
2 8 kobiet (2002) 6,75 61
3 Basen (2003) 6,68 66
4 Pod piaskiem (2000) 6,82 17
5 Sitcom (1998) 6,64 14
6 Frantz (2016) 6,47 34
7 Spójrz na morze (1997) 6,42 12
8 Czas, który pozostał (2005) 6,27 30
9 Krople wody na rozpalonych kamieniach (2000) 6,24 17
10 Schronienie (2009) 5,86 14
11 Młoda i piękna (2013) 5,87 55
12 Zbrodniczy kochankowie (1999) 5,69 13
13 5x2 pięć razy we dwoje (2004) 5,73 37
14 Podwójny kochanek (2017) 5,54 48
15 Żona doskonała (2010) 5,45 29
16 Angel (2007) 5,07 14
17 Nowa dziewczyna (2014) 4,74 23
18 Ricky (2009) 4,18 17
Krótkometrażowe:
Letnia sukienka (1996) 7,00 11
No dobra, a gdzie znaleźć jego krótkometrażówki? Oglądałem tylko "Letnią sukienkę" i "X2000", a chętnie zobaczyłbym pozostałe. :)
1 - Sitcom - 8
2 - U niej w domu - 7
3 - Basen - 7
4 - Ricky - 7
5 - Zbrodniczy kochankowie - 7
6 - 8 kobiet - 7
7 - Spójrz na morze - 7
8 - Nowa dziewczyna - 7
9 - Schronienie - 7
10 - 5x2 pięć razy we dwoje - 6
11 - Młoda i piękna - 6
12 - Frantz - 6
13 - Angel - 6
14 - Pod piaskiem - 6
15 - Krople wody na rozpalonych kamieniach - 6
16 - Czas, który pozostał - 5
17 - Żona doskonała - 5
Te, które widziałem póki co:
1.U niej w domu - 9
2.Czas, który pozostał - 9
3.8 kobiet - 9
4.Basen - 8
5.5x2 - 8
6.Pod piaskiem - 8
7.Krople wody na rozpalonych kamieniach - 7