Nierówny reżyser, genialny "Kolekcjoner Kości" , świetny " Czas Patriotów" , niezły " Stan Zagrożenia" ale z drugiej strony tragiczny "Święty" , "Sliver" i nie do końca udane "Salt".
Jak dla mnie nkręcił narazie jeden świetny film - "Polowanie na króliki" oraz trzy mniej lub bardziej udane filmów czyli "Martwą ciszę", "Czas patriotów" i "Stan zagrożenia"bo reszta (nakręcona w USA) to lipa jak np. "Sliver" czy "Kolekcjoner kości".