Hej, mógłby ktoś polecić jakieś gry podobne do dmc? Chodzi mi głównie o dwa aspekty:
1. Krwawą jatkę, czyli rozwałkę z mieczem w jednej ręce a kawałkiem pizzy w drugiej.
2. Groteskowo-mroczny klimat, gotyckie katedry, opętane lalki, ćwieki, gitary elektryczne, zakapturzone postaci itp.
Fajnie by było, gdyby była to gra TPP.
Żeby nie było, że tylko proszę, a nic nie daję, oto trzy gry, które - o ile się nie mylę - przynajmniej częściowo spełniają podane wyżej warunki:
Painkiller http://www.youtube.com/watch?v=2CbUQrA42lk
Resident Evil http://www.youtube.com/watch?v=VZH5IXwyKwc
Final Fantasy Versus XIII http://www.youtube.com/watch?v=uQ7MwTXYLpg
Chociaż w pierwszych dwóch brakuje mi broni białych, a we wszystkich - przymrużenia oka. Cóż, ideał jest tylko jeden; )
God of War, Bayonetta, Onechanbara: Bikini Zombie Slayers, Lolipop Chainsaw (jeszcze się nie ukazała; klimat może być dla ciebie zbyt cukierkowy, ale to slasher, więc może się spodoba;), BloodRayne
DMC jest jedyny w swoim rodzaju :)
według mnie drugą najlepszą grą podobną do devila jest god of war
Trudne pytanie, ale spróbuję coś podrzucić.
TPP. rozwałka, mroczny klimat... kojarzy mi się to z PROTOTYPE... może Assassins creed?
Aczkolwiek jeśli chodzi o dobry humor przy jednoczesnym masakrowaniu z broni... to stary poczciwy Serious Sam :D
Polecam God of War - może nie ma tam rozwałki z pizzą, ale ostra nawalanka i mnóstwo krwi są. Sama miałam niezły ubaw przy tej grze i zawsze będę z chęcią do niej wracać.
Bayonetta - śmiało mogę stwierdzić, że Bayonetta to damska wersja Dante'go. Też się lejesz i są niezłe efekty.
Serious Sam - są potwory, jest rozwałka i fajne teksty.
Lollipop Chainsaw - słodycz pomieszana z krwawą jatką na zombie. Niezłe połączenie.
Left 4 Dead - trochę ganiania się z zombiakami i bronią.
Dead Rising - zwłaszcza dwójka. Gra, gdzie im więcej zombie zabijesz, tym bardziej jesteś zapalony by znajdować nowe sposoby uśmiercania ich. Wiesz.. kij od miotły, trochę taśmy klejącej i dwie piły spalinowe... i idziesz się bawić.
Pozdrawiam, liczę, że pomogłam :D
Devil May Cry 3 to zdecydowanie najlepsza gra serii, bo świetny klimat, lokacje, soundtrack, przerywniki filmowe, gameplay, grywalność, dynamikę, dopracowanie, wysoki poziom trudności więc jest wyzwanie, a na dodatek ma najciekawszą fabułę i postacie w całym cyklu.
Devil May Cry 1 i 3 miały dość podobny klimat, wygląd lokacji czy udźwiękowienie otoczenia, gdy nie walczyliśmy do starszych najwspanialszych Residentów, bo to w końcu też Capcom w Resident evil 1,2,3, Code Veronica, Remake 1, 0, 4. Zwłaszcza poziomy Castle z Re 4 są bliźniaczo podobne do wyglądu lokacji z Devil May Cry 1 i 3.
Jeśli chodzi o gotycki mroczny styl projektu lokacji w stylu Devil May Cry 1 i 3 oraz mega klimat i świetna grywalność to nasuwają się mi te gry:
1) Tomb Raider 1 1996 (o wiele lepiej wygląda z teksturami HD paczka Tombati + tekstury I'Os i z Tombraiderxtra tekstury od JC i Silverlocka. Wybierać idzie wygodnie przed grą jakich chcemy używać. Tak jak 1 część to najbardziej przełomowa gra 3d w historii gier to wyglądała kiedyś gorzej od 2,3,4 tak z teksturami tymi wygląda najlepiej z pierwszych pięciu części)
2) Tomb Raider 2 1997 (też są tekstury HD z I'OS trochę słabsze niż do 1 i 3 części. Wgrywamy przez Peixoto.)
3) Tomb Raider 3 1998 (są tekstury HD na miarę tych do jedynki i wgrywam przez Peixoto. Póki co jednak są do 8 poziomów. Cała sekcja Indie i South Paciffic. Ale prace są kontynuowane.
4) Tomb Raider 4 1999
5) Shadow man 1999 (są tekstury HD o nazwie Re-texture)
6) Legacy of Kain - Soul Reaver 1999
7) Legacy of Kain - Soul Reaver 2 2001
8) Gothic 2001 ( najlepsza paczka modów graficznych + rozszerzających fabułę:
System pack 1.7, Edycja Rozszerzona 1.4.9, Dx 11, Texture pack Artemiano)
9) Gothic 2 Noc kruka 2003 ( najlepsza paczka modów ekstremalnie poprawiających grafikę, rozszerzając fabułę, dodając mnóstwo nowego contentu, dodając mechaniki i poprawiających nawet klimat:
Returning 2.0 v0066R2 zawierające też System pack 1.7, Dx 11, najlepsze tekstury HD z L'Hiver Edition. Dograć tylko osobno trzeba spolszczenia)
10) TES - Morrowind 2002 (najlepiej dograć paczkę graficzną Overhaul 3.0)
11) Quake 1 1996 (są tekstury HD)
12) Clive Barker's Undying 2001
13) Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2004 + Unofficial Patch 9.7 w PL
14) Resident evil remake 2002 Gamecube (remaster HD mamy od 2015 roku na pc)
15) Resident evil 2 1998 (najlepsza wersja Gamecube jest w sieci obraz ISO i można odpalać emulatorem Dolphin + do tej wersji powstał znakomity mod graficzny Seamless HD Project. Do Re 3 identyczny powstał)
16) Resident evil 4 HD z 2011 (do niego mamy tekstury HD o nazwie HD Project, które w też bardzo mocno poprawiły jakość tekstur, bo są o 16 razy lepsze niż w zwykłej wersji i remasterze, bo jak wiadomo przy remasterach olewają to i tylko dodają rozdziałki panoramiczne, a nie chce się mi poprawiać tekstur stąd mody graficzne wyglądają lepiej od ponad 90% remasterów. Przynajmniej na modach Re 4 wygląda lepiej niż 5 i 6, bo remaster gówno poprawił wygląd)
17) Silent Hill 2 2001 (świetny projekt Enhanced Edition dopalił grę)
18) Dark Messiah of Might & magic 2006 (są tekstury HD upscalling)
19) Dark Souls 2011 najlepiej wersje zremasterowaną
20) POP - Warrior Within 2004
Do Devil May Cry 3 w 2020 roku pojawiły się też tekstury HD.
Po rozpakowaniu mają blisko 10 gb i wiele tekstur w grze jest 4 razy lepsze.
Ten projektant ma zamiar też zająć się poprawą wyglądu tekstur w Devil May Cry 1.